Söndag

Jahap... Vilket kaos..
Trodde den här helgen skulle bli så grymt bra, då fredagen var en succe! Men nja. Nu är jag trött, sliten, nära att bli sjuk, hänt lite tråkigheter och annat negativt på bara ett dygn eller vad det nu är. Att det kan ställa till med så mycket! Haha känns som en sur avslutning på en härlig vecka. Men jag är för trött för att orka öppna min mun för tillfället så jag låter det skölja mig tills vidare. 

Ska snart röra mig hem till pappa. Ska passa på att göra någon läxa innan jag drar till stan igen för att träffa cindy hjärtat och äta god middag någonstans. Vädret kommer bli galant och om det blir någon uteservering ikväll kan det liva upp dagen ännu mer!
Blev redan på bättre humör av att skriva det där? Kom igen nu, ryck upp dig Bea!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0