Shopping!

Kom hem från shoppingen för en stund sedan, alltid lika skönt då man hittat något trevligt i dessa underbara affärer stockholm har att erbjuda.
Denna gång köpte jag en kjol från H&M som jag trånat efter i säkert en månad nu, förstår inte varför jag struntat i att köpa den. Speciellt när den bara kostar 149:- ? Aja, nu är man glad att den är köpt så man kan börja fixa snygga out fits som jag planerat i huvudet.
Sedan var det tänkt att jag skulle gått vidare och åkt hem, men när jag klev in på Zara och såg deras underbara klänningar kunde jag inte hindra migsjälv från att köpa sommarens hetaste klänning! Åh jag är så brutalt nöjd! Perfekt i sommar med en solbrändhy och härliga svarta klackar. Åh vad sexigt!
AM IN LOVE!


Kommentarer
Postat av: Julia

fiiiin! <3

2011-04-23 @ 17:18:05
URL: http://juwlig.blogg.se/
Postat av: johan

wohooo!

2011-04-23 @ 18:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0