Primewine

Nytt jobb!
Ska berätta om mitt nya jobb som jag nyligen fått, har varit en hemlis till en början då det inte var säkert att jag skulle få det. Men nu är det mitt och jag intog mitt första arbetspass igår.
Tycker det är helt underbart att få jobba inne i stan, faktiskt vid östermalmstorg där jag håller till en hel del. Perfekt när man åker och shoppar så kan man snabbt ta sig till jobbet efteråt.

Hur som, företaget känns helt underbart och personalen är väldigt trevliga. Kände mig som en i gruppen redan efter någon timme då alla var så vänliga och tog bra hand om mig. Vilket är toppen! Längtar redan efter mitt andra jobbpass som är nästa lördag.
Jag kommer få lära mig om olika vinsorter och druvor, sedan allt annat som tillhör resturangbranschen.


Kommentarer
Postat av: Mu

Grattis, vad roligt kommer kanske och provsmakar en drink/kram mu

2011-04-30 @ 13:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0