Match!

Har nyss kollat champions då det var barca mot madrid som spelade idag. (som de gjort 3 gånger tidigare)
Vanligtvis är jag inget fotbollsfan men när det gäller de stora matcherna så är det faktiskt kul att titta.
Idag höll jag på mitt favoritlag Barcelona som tog hem vinsten 2-0 på bortaplan. Och ja gillar dom bara för att jag tycker de är ett bra lag haha, inget annat. Riktigt spännande att se förutom grovt mycket skådespeleri, gula kort och rött/röda? kommer inte ihåg antalet. Det gör mathen bara tråkig och sporten fotboll mister sin glans enligt mig... en två tre  fy... och sen någon som ligger och vrider sig i gräset trånande att få dommaren med sig för INGENTING. Jävla filmare. Usch jag tål inte sådant!

Kul i alla fall var det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0