Måndag

Thank god its springbreak!

Kändes helt underbart att gå upp i morse och inte stressa till skolan för en gångs skull. Men trots min lediga första dag på lovet kunde jag inte sova längre än till 8 i morse. Tror det kunde vara pga den jobbiga "dagen efter" i går, och att jag sov dryga 15-20 timmar sammanlagt. Riktigt utvilad och pigg för en dag ute i solen minsan! Helt underbart.
Så jag har faktiskt varit riktigt effektiv denna morgon med att städa mitt rum (såg ut som ett bombnedslag) och därefter börja planera och göra "att göra listor" inför veckan så jag slipper glömma bort eller dubbelboka saker.
Ska nog ta med hunden på en promenad snart och sen njuta av solen i solstolen, en glass och bra bok.
Sommarkänsla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0