Hejdå lov, tjenare skolan!

Då var det tisdag!
Känner mig ganska pigg på skolan om man jämnför med vad jag tyckte igår. Ska trots allt få spela handboll det första man gör, vilket är otroligt roligt för nu får jag vara med igen till 100 %. Sen kommer det svenska och spanska som suger men det är okej för att vara första dagen. Speciellt när man är på så bra humör som man är!

Lovet då, varit galant! Tog som sagt upp det mesta igår men jag är endå nöjd. Lovet blev helt ändrat sedan ca två-tre veckor innan då jag beslutade att inte åka till turkiet. Så ja, om ni undrar så har vi gjort slut. Men det har varit toppen endå och jag har levt livet.

Nu väntar bussen!
C ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0