Två flugor i en smäll

Denna helg fick bli en riktig Bio-helg. Men det är uppskattat, älskar verkligen att gå på bio!
Så igår blev det fimlen Salt med familjen. Den var lite som jag hade tänkt mig, men inte helt förbluffande bra. Spännande såklart!
Sen idag var jag med kära Hanna och såg Going the distance. Ville se den så gärna med tanke på att jag själv är i ett långdistansförhållande. Och för första gången på snart tre månader så tänker jag som alla andra tänker " vad har jag gett mig in på?" Fick upp ögonen hur man ser hur andras liv är när de har ett långdistansförhållande. Vilket såklart skrämde mig ganska mycket, jag blev nästan lite chockad. Men som jag sa tidigare, jag vill det här. Och jag tänker kämpa tills det verkligen inte går längre. Även om det verkar vääldig svårt redan nu med tanke på att han bor i TURKIET. Men jag vill som sagt åka ner till honom på höstlovet, och efter det får man se vad som händer :) Tar dagen som den kommer..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0