Torsdag

Jag är äntligen klar med veckans läxor. Det känns helt underbart! Kan fortfarande inte förstå att jag stanade kvar i skolan i ytterligare 4 timmar för att skriva min jävla krönika eller plugga matte som jag inte förstod någonting av. Men det är en härlig känsla nu efterråt.

Dagen flöt på, inget att klaga över faktiskt. Men sen gick det inge vidare på handbollsträningen, var seg och trött i kroppen, vilket resulterade i en icke så bra presentation för mig. Kunde varit bättre!
Något som var roligt var att söta Elena kom ner till hallen för att spana in brudarna i korta shorts haha, och är dessutom sugen på att joina oss, ska komma ner nästa torsdag igen och träna med oss. Härligt!
Ja det var min torsdag det.

I morgon är det fredag, som jag längtat!
Slutar tidigt som turligt är, och ska ta en "day-off-homework" Nej i morgon ska jag verkligen njuta, ta det lugnt och koppla av. Har pluggat nästan varje dag nu denna vecka, så i morgon behöver jag lite space. Men i helgen blir det plugg inför specialidrottsprovet nästa vecka, samt göra klart den förbaskade matten. Kanske läsa lite på naturkunskapen också. Om man är så duktig dvs.

Jag överlevde veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0