Sammanfattning av veckan

Trots att jag sa att denna vecka skulle bli en helvetes vecka så stämmer det nog inte i alla fall. Men det är nog tack vare alla inställda läxor som jag egentligen skulle haft, då hade det varit jobbigt. Men nu blev det inget sådan vilket ledde till att jag kunde koncentrera mig på jobbet och träningen i sig.

Nu har jag jobbat klart min första vecka, blev sammanlagt 15 h för fyra pass på ca 4 timmar vardera, funkar helt okej och nu börjar jag känna mig mer självsäker och klarar de mesta av uppgifterna. Nästa vecka kommer det bli måndag och fredag som det står på schemat, väldigt skönt då jag säkerligen kommer behöva jobba upp lite grejer som jag missat. Låter inte så frästande, just därför kommer denna helg bara slappas och ta hand om migsjälv. Ska BADA vilket jag inte gjort på hundra år. Se till att göra oklara saker i mitt rum samt göra lite grejer inför nästa vecka så det inte blir så stressigt.

Tror inte det kommer bli någn mer uppdatering i helgen. Har tappat blogglusten en aning.
Men återkommer garanterat nästa vecka.

På tal om ingenting så har jag inte kunnat prata med älsklingen på hela vecka... bara småsamtal eller snabbchatt innan vi måste återgtå till våra "sysslor" Kommer tyvär bli så i helgen as well. Men på måndag igen så är han tillbaka i Istanbul och då kommer vi kunna prata med varandra hur mycket som helst!
Vad jag längtar <3

Aşkım, seni seviyorum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0