Måndag

Är för trött för att skriva ett helt inlägg, så det får bli såhär:

Första dagen i kära solna - Great, feels like nothing has changed. Var kul att få träffa alla kära från klassen igen, de är lika roliga som de var förra året. Vilket gör att jag får tillbaka min härliga känsla i magen igen.
Började dessutom men min första Italienska lektion idag, var lite småkrångligt, men det går om man övar!
Jobbade 6 timmar - Ohyes, nu är man uppe i 21 timmar på en vecka! Keep on walking..
Har bestämt mig för att lägga undan i alla fall hälften av pengarna jag tjänar till resor det kommande året. Om jag vill åka runt till spanien, grekland och turkiet nästa sommar så måste man ha en del cash...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0