Jag är så jävla bäst!

Idag har varit en mycket bra och framgångsrik dag!
Började med att man hade bara en lektion idag, alltså engelska i en timme. Där innebar det att vi skulle läsa en bok. Sen fick man sluta strax innan tolv snåret, väldigt skönt!

Efter skolan drog jag och Hanna in till stan och satte oss på vårat favoritcafé som heter Bellmans. Bästa chailatten i stan haha! Vi bara satt och njöt av den lediga dagen samt snackade bara allmänt skit om allting. Alltid lika trevligt ;)

Sen gick vi runt på stan då jag skulle försöka hitta lite extrajobb. Frågade en affär samt såklart Bellmans såklart, sen på vägen hem hoppade jag av vid centrum för att ge det ett försök där. Men ganska lyckad framgång! Lyckades få till ett provjobbs tillfälle på fredag kväll samt att jag skulle återkomma till andra ställen där det fanns chans till extraarbete. Det låter verkligen toppen i mina öron! Ska verkligen ge allt nu på fredag så jag får något jag kan jobba upp.

Me are so happy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0