I brist på annat..

Jag känner mig som världens tråkigaste person som inte har något liv...
Så nu ska jag erkänna en sak:

Jag-sitter-hemma-en-lördagkväll-och-pluggar

Kan det bli värre?!
Känns som man inte kunde göra något bättre idag, som om detta var det bästa och roligaste jag kunde hitta på en mysig, galen och rolig lördag som denna. Oh vad jag är på tråkhumör. Men ja antar att jag får skylla mig själv, orkar inte ta upp mobilen för att ringa någon av mina vänner så de kunde leka med mig. Nej jag är inte på humör för någonting faktiskt. Ska väl återgå till pluggandet snart.
Något positivt är väl att jag klarar av skolan och är duktig som pluggar för första gången sedan skolstarten, men att det skulle få bli en lördag var jag inte beredd på.

Haha får se det på det här sättet:
Ni är ute och super och festar medans jag gör allt jävla plugg-jobb och får bättre betyg än er! Sopor..
Nej nu blir detta inlägg ganska spårat.
Lika bra att sluta innan jag skriver något annat dumt.

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha så Blackan har redan gjort dig till en pluggis;)<3

2010-09-06 @ 22:06:50
Postat av: Bea

Inget jag är stolt över :P

2010-09-06 @ 23:04:06
URL: http://beatricew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0