Helvetesveckan närmar sig..

I morgon kommer se ut såhär: Bollskolan, plugg, plugg och åter plugg. Måste skippa träningen för jag har tonvis att göra. Nästan 50 mattetal ska vara klart till på måndag och sen är det gensvar på krönikan som ska fixas. Samt lite annat skit.. ÅH jag är redan trött på skolan. Jag är verkligen inte bra på att plugga och så byter jag till en av stockholms största plugg-skolor...

Men nästa vecka, då händer det här;
Måndag: Skola, mattetal in, upplärning på jobb
Tisdag: Skola, gensvar krönika, träning, plugg
Onsdag: Skola, NK-läxa, upplärning på jobb, plugg om man hinner
Torsdag: Skola, Specialidrottsprov, träning
Fredag: Skola, upplärning på jobb
Lördag: ?
Söndag: ?

HUR ska jag överleva?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0