Helg

Jag lever!
Turligt nog *hehe*

Usch vilken vecka, jag ligger faktiskt på dödsbädden just nu när det gäller läxfronten. Men efter denna veckas slit, gråtande och deppande förtjänar jag en lugn, rolig och uppmuntrande dag.
Så idag ska jag och lilla Elena in till det nya shoppingcentret i Bromma. Sägs vara jättebra med massor av fynd att hitta, då det är just nyöppnat. Har en del jag behöver köpa innan Turkietresan så det blir väl MEST åt att kolla på det, men kanske något annat också borde jag få unna mig själv. Jag har trots allt inte shoppat på snart 4 veckor! Shiet fatta! Jag är så grymt stolt över migsjälv då jag har låtit pengarna vara kvar i plånkan samtidigt som man har fått en massa frestelser från kompisar och familjen. Men icke sa nicke, jag stod emot! *Happy face* 
Sen blir det nog hem där pappa har ett stort kalas på 50 pers för han fyller år i morgon. Ska bli kul att få träffa gamla vänner. Annars blir det nog en plugg/träningshelg.

Annars i veckan har det väl varit saker hit och dit, jobbat måndag/fredag och tränat som vanligt. Usch nej mitt knä håller på att fucka ur och sen känns det som att benhinneinflamation smyger sig närmare. Inte bra!
Har dessutom pratat med älsklingen JÄTTEMYCKET då han åkte hem till Isanbul i några dagar för att träffa sina föräldrar som han inte träffat på 5 månader, måste varit jätteskönt för honom. Vilket har betytt att vi har kunnat prata nästan hur mycket som helst, kul kul! Jag fick även "träffa/prata" med hans föräldrar för första gången. Och de verkar jättemysiga!! Längtar tills jag ska få träffa dom på riktigt.

Nej nog om det, dags att fixa sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0