Dag 3 av 5

Idag kändes det lite bättre, fick en god natt sömn plus en sovmorgon på köpet. Jotack var skönt!
Men skoldagen kändes ovanligt lång och allting gick verkligen långsamt. Så det känns skönt att den snart är över.
Idag är det också offeciellt att jag ska byta tillbaka till Solna gymnasium igen, Blackan var alltså inget för mig. Sen var jag så glad över det Solna kunde erbjuda. Kommer gå veckan ut enligt schema och sen börja på Solna åter igen på Måndag. Ska bli spännande!

Åkte sedan direkt till jobbet och jobbade från ca 17-20.30 (måste vara tydlig enligt vissa..) Gick hur bra som helst, och börjar få igång på saker och ting. Lär mig kasan och vad allt kostar samt var allting finns och hur man tilllagar, känns skönt. Hatar att inte veta något i början utan man måste fråga och åter fråga över allting.
Men det är najs, är uppe i min 7-8 timme redan och fler ska det bli under fredagen!

Till en lättnandes suck fick jag reda på att veckans läxor inte är nödvändiga att göra, då jag inte kommer hinna få tillbaka dom innan veckan är slut. Det är bra, då kan jag koncentrera mig på jobbet samt jobba upp sömnen lite hade jag tänkt.

Nu: blir det lite läsning och sen väntar jag på att min älskling ska komma så jag får se honom innan det är dags för sängen.
Godnatt people

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0