Dag 2 av 5

Idag var den en mycket stresig, frustrerande och händelserik dag.
Åkte in till Blackan så ja var där vid kvart i 8, lämnade det dumma papret om gensvar på krönikan och därefter åkte raka vägen till Solna där ett möte med rektorn väntade.
Efter mötet hade jag gott om tid kvar och beslöt mig för att hänga med handbollsgruppen och kolla på deras träning, och oj vad jag längtade efter dom. Så jävla skön grupp det är! Sen var det förståss kul att se alla igen.

Åkte tillbaka till skolan och var där lagom till första lektionen, fick jobba på "valfri plats" så ja och några som jag ungås med drog runt och chillade tills spanskan började som såklart var en pina som alltid.

Därefter var det hem som gällde och sedan vänta till sista fysträningen startade och avslutades. Känns så otroligt sköönt att ha det gjort! Nu blir det minsan roligare att komma på träningarna när det är handboll i fokus. Men det har varit nyttigt, det har det verkligen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0