Blondinen VS brunetten

Något konstigt vi har i familjen är att jag är blond, men min lillasyster är brunhårig? Hur kommer det sig egentligen! Och hon har inte färgat sitt hår och jag har inte blonderat det. Eller såklart vi har färgat håret några gånger, men våra naturliga hårfärger är guld/skimmerbrun och guld/skimmerblond. Det är många som inte tror på att vi är syskon när det gäller den fronten, bara för att vi har så olika hårfärger, men annars är vi ganska lika enligt många.. inte mig dock! Jag kan inte se något på Lovisa utseénde messigt som är likt mig. Men jag kanske har fel. Men om man tittar på oss personlighet så är vi inte heller så lika, hon är väldigt envis och väldigt bestämd av sig, gillar japanska saker och har bloggerskan Foki som förebild. Har jag det? Verkligen inte.. Jag är mer den osäkra, naiva (enligt mamma) och glada flickan i familjen. Många säger nog emot mig just nu, för jag beter mig väldigt annorlunda med min familj än vad jag är med mina vänner. Det är två helt olika världar som man måste bete sig på olika sätt för att få det att funka, fråga mig inte varför. Det är väldigt komplicerat och svårt att förklara.
Men dock något vi har gemensamt är att vi båda är helt galna! Det är nog det som har fört oss samman. När vi hittar på bus eller bara "är" så blir familjen galna på oss för vi väsnas och springer runt så mycket. Haha mamma höll på att på psyk-bryt på oss för några dagar sedan.
Men det är så vi är och kommer förmodligen alltid att vara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0