Lördag

Godmorgon!
Vilken härlig dag, är på så strålande humör och vet inte varför. Kanske var det för att jag äntligen fick sova ut ordentligt, gud vad det behövdes! Så idag har jag bara vilat ut till 100 (drömt en jävla massa haha) och tagit hand om migsjälv lite, tog en ordentlig lång dusch med skrubb och hela paketet samt hade tog hand om ansiktet lite och noppade ögonbryn m.m. Ni vet, sådant man egentligen inte hinner annars. Så nu känner jag mig superduper fräsch! Ska strax köra på ett pluggmaraton innan det är dags att röra sig mot jobbet. Ska jobba från 15-20, ganska jobbigt. Men det är fett med cash! Sen ikväll vet jag inte vad som händer, ska nog bara ta det lugnt för det är jobbi i morgon också. Dock lite tidigare än idag.

Med det säger jag tack och hej för nu.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0