1 oktober

Godkväll mina vänner!
Jag är då hemma från dagens jobbpass, usch fy och blä vilket kaos det blev ett tag. Men nu är jag hemma och kan andas ut ordentligt.
Denna vecka har bestått av träning, plugg och sovande. Eller sovande och sovande, har knappt sovit någonting faktiskt. Men det ska jag ängliten få göra nu! Åh så lycklig. Men det varar tyvär inte länge. Är jobb i morgon och på söndag sen till min förvåning även match, härligt!
Var och vaccinerade mig mot twinrix (hepatit a+b) i torsdags. Gick jättebra bara att det gjorde satans ont. Ajfan. Jag blir alltig så hetsig när man ska ta spruta, blir svimfärdig bara man ser nålen. Men när jag var liten så älskade jag att ta sprutor, så kontigt det kan bli? och misstolka mig inte...
Hann med att ta den första nu innan avresa då jag ska ta spruta nummer 2 om ca 3½ vecka. Typ en eller två dagar innan jag åker. SÅ PIRRIGT! och därefter ca 6 månader fram, sen har man skydd i ca 25 år. Bra va?
Det har hänt så mycket denna vecka så jag vet inte vad jag ska skriva, eller när som ni kanske ser. Blir lite hopp och lek inlägg här haha.

Nej nu ska ja sova har jag bestämt, är galet trött. Sovmorgon kommer uppskattas innerligt. GODNATT <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0