Måndag

Jaha, men det här gick ju bra!
Började dagen med italienska, kanske inte den mest uppiggande lektionen att börja med. Men jag har hellre den lektionen än någon annan. Därefter väntade Engelska och tillslut NK. Där jag äntligen blev klar med instuderingsfrågorna som skulle vara klara till v.51. Underbart!
Bara för att det var en sådan bra dag ida, så åkte jag, cindy och maria<3 till stan för lite shopping. Kände att jag kunde unna mig lite smågott efter allt slit med läxor och jobb på senaste tiden. Så det blev ett par strumpbyxor sonm jag har skitit i att köpa hur länge som helst nu, ett par glasögon. Inte med styrka då förståss. Sen en jättefin jacka från Salt, liknar lite gran en jacka från odd molly eftersom den är ljusrosa och så. Men riktigt fin! Ska jag ha i morgon är det bestämt :)
En helt okej dag faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0