La ciudad con mi amiga favorita!

Idag fick jag offra min sovmorgon för denna solstråle, och visst var det värt all sömn! Ville så gärna träffa henne då vi inte kunnat ses så mycket sedan jag kom tllbaka. Ja, ett fullspäckat liv man har..
Vi åkte hur som in till staden för lite "shopping" men det blev inte så mycket för mig. Var helt inställd på att handla en massa, men det blev inte ens ett linne för jag hade inte tid, (ni vet att jag har sådan beslutsångest med allting) och sen så var ja tvungen att åka tillbaka mot ekerö redan vid 2 för att jag skulle börja jobba senast vid 3-20.30. Inte det skönaste passet man haft men det är bara att stå uuuut. Nästa vecka är en drömvecka, har bara ETT PASS. Så underbart! Den tiden ska tillbringas med läroböcker och att få sova och träna ordentligt. Ska bli skönt.
Det var min dag det!


Hon är ju så snygg att jag håller på att dö! Om jag vore kille skulle ja lätt haffa denna brud <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0