Nu drar det igång igen

Nu har träningen börjat dra igång på allvar igen, skönt det! Jag känner så tydligt hur kroppen blir allt mer slö, och jag hittar ouppskattade överaskningar när man tittar sig i spegeln, nej tack det måste bort!
Har blivit så galet taggad på att gå och träna på gym, eller bara springa innomhus istället för i detta hemska väder. Men det verkar ganska ovärt att skaffa en gymkort nu när jag knappt har någon övrig tid i allt jag kan tänkas göra under dagarna. Jobbet har blivit en stor del på fritiden, och träningen likaså. Därefter kommer såklart skolan som jag ska börja tillbringa mer tid på. Får ingenting gjort hemma, för det ser jag bara som min "fria tid" så jag ska stanna kvar i skolan ca 1-3 gånger i veckan och plugga. Funkar hur bra som helst! Stannade kvar igår innan träningen en timme extra. och jag fick nästan klart på alla mina instuderingsfrågor till italienskaprovet nästa vecka?! Det är helt underbart vad bra det är ! Slipper jag den stressen i alla fall. Nästa tillfälle är på fredag då jag slutar 13 och har utvecklignsamtal vid 4. Då har jag tre timmar på mig att göra något bra. Perfekt!

Men som sagt, åter till träningen.
Snart är det dags för skol-dm. Yes vad undrbart! Har längtat som en galen gris på att det ska börja, alltid lika roligt med tuneringar inom skolan. Sedan kommer den "årliga" lussebullsbakningen hos våran tränare. Haha, vad säger ni om det? Våran handbollstränare ÄGER. Det är inte alla som får baka bullar när andra (som t ex fotbollen) får ha fysträning i snöstorm. Hahah love it! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0