Jag och min bubbla

Sen jag kom hem från turkiet har allting varit lite upp och ner. Jag har jättesvårt för miljöombytningar, speciellt när jag varit ute och rest, då blir jag ganska deppig och tystlåten i några dagar. För att jag då har (oftast) haft det otroligt härligt och inte längtat hem något alls. Därför har bloggen blivit liggande ett tag då jag kastades in i skolans läxor och prov som varit och är kommande, var helt enkelt tvungen att lägga krut på läxorna samt jobbet för att komma ikapp. Men nu är jag på rätt spår igen och är taggad till tusen på att få detta så bra som möjligt.
För nu är det nämligen så att jag redan har bokat en ny resa till turkiet ^^
Jag ska dit över jullovet och vara borta i två veckor igen. Alltså under jul och nyår. Ska bli så himla najs! Vilket är bara fem veckor bort och inte 10 veckor som det var förra gången, men nu ska jag satsa på jobbet och skolan så mycket som möjligt innan jag drar iväg så stålar och betygen håller sig i en jämn skala. Vilket då kommer betyda att jag inte kommer blogga så värst mycket, lite som det varit nu. För tillfället är datorn till för : facebook (ett måste! jag klarar mig inte utan den. Min älskling håller sig där inne så vi chattar ganska ofta) sen förståss mejlen och sökmotorn + musik. Det är det jag gör på datorn.

Så vi hörs när vi hörs! :D
en bild på mig och ersan från denna resa, mitt lilla hjärta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0