Det här var droppen!

Jag känner mig så enormt besviken, och skäms en aning över hur blondiner tänker. Och nej, jag snackar inte om mig själv. Till skillnad från andra så har jag faktiskt lite hjärna, inte fullt ut men jag har lite. Men när jag hörde det här så ville jag nästan skjuta misjälv. Inte undra på att så många har fått en sådan fel uppfattning om blondiner. Det här är ju pinsamt!!
En tjej i min italienskakurs (blond tjej) går fram till läraren (Dario) efter lektionen och ställer en fråga:

- Dario, hur säger man spagetti på italienska?
Han bara skakar på huvudet och höjer ögonbrynet.
- .. em spagetti? Vad trodde du det hette annars?..
- Asså jag vet inte, bara undra liksom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0