Torsdag

Åh vad skönt att få sova ut för en gångs skull!
Vaknade inte för så längesen nämnligen..

Men vad hände med vädret? Ja som trodde att det skulle vara solsken och annat härligt idag med tanke på hur det var igår, men nae...
Vad blir det till att göra idag tro? Jag har faktiskt ingen aning! Hade bestämmt att vara med Hanna & Sophie idag men eftersom vi var det igår istället så var det inte så troligt att det skulle vara idag heller.
Jag funderar starkt på att dra till något solarium och fixa till min nordiska bleka hy, usch så vit man har blivit! Mathias mobbade mig igår för att han tycker att han var brunare än mig, vilket dock är sant. Men han är fotbollsspelare och tränar utomhus så vad förväntade han sig? Ja som är inne året runt XD

Hur som, det verkar mycket lockande. Men ja e ganska rädd för att sola. Inte för att jag vanligtvis är klaustrofobisk (stavning?) och är rädd för trånga utrymmen, men solarium är fan inte kul.

Måste endå till Bromma för att hämta mina skolböcker, bara för att man är ledig betyder inte det att alla prov och inlämningar försvinner? Nej nej, på måndag är det omprov i Samhäll som gäller, och det är apsvårt. Så det är bäst att ligga i nu och fixa ett G eller förhoppningsvid VG. Blä, vill ha sommar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0