Torsdag

Hejsan folket!
Antar att alla verkar ha sett klippet vid det här laget, många i skolan både lärare och elever samt de i min handbollsgrupp hade sett de ynkla 30 sekunderna ja var med på tv och skämde ut mig. Haha lyckat Beatrice..

But you only live once, så det får vara helt enkelt.

Idag var en riktigt chill dag, började med drama där jag fick veta mitt betyg för kursen vilket blev MVG, så jag är jävligt nöjd. Sen fick vi se vårat framträdande när vi skulle ha uppspel av en dikt. Haha gud vad jag skrattade åt mitt sätt att framföra allting, jättefjantigt...
Efter det var det handboll som vanligt, lite tråkigt eftersom det var våran sista handbollslektion som 1:or. Men jag längtar redan till nästa år då allting börjar igen.
Och till sist blev våran engelskalektion en fotbollsmatch som alla skulle kolla på, damfotbollen på skolan skulle spela skol-dm och då skulle vi såklart hejja.
Matchen slutade med förlust, 3-2, vilket var jävligt dåligt för de kunde verkligen ha vunnit. Vi ledde med 2-0 vid andra halvlek..Det tråkiga var att om de hade vunnit, skulle de fått åka till Brasilien och spelat typ final. (vad jag hade hört) vilket sög ännu mer...

Till träningen, jobbigt som vanligt. Men känner mig nöjd med min presentation för dagen och längtar till helgen då man kan få andas ut lite.
Nu blir det midda sen ska jag chilla som faaaaaaaaaan, har sov morgon till kl 1, sen är det ett samtal med syv ang. nästa år, sen slutar jag. Helt underbart!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0