Torsdag

Hej hopp!
Har varit lite taskig uppdatering denna vecka, men det är fullt upp när det gäller att hålla allting i ordning här hemma. Är visst ingen lätt uppgift trots allt..
Sen har man såklart varit och tränat, lekt med hunden och haft besök så all tid har gått åt till det. Sätter bara på datorn om jag ska lyssna på musik, kolla mejlen eller checka facebook haha.

Som sagt, det är tordag. (hatar torsdagar!) idag har det varit allmänt jobbigt med den fruktansvärda värmen vi har här i stockholm, sen skoldag med tidig uppstigning och sen så sukade jag foten på kvälls-träningen och det kändes som jag badade i mitt eget svett. Usch nej tack!
Men nu ska jag väl rycka upp mig lite, ta en snabb dusch och sen krypa till kojs med hunden. I morgon är det också tidig uppstigning för då är det NP-matte del 2, som kommer gå åt helvete! Tycker själva matte-grejen borde sticka upp något i r*ven. Har inte tränat så mcket (såklart!) så det kommer väl gå ganska dåligt.
Hur som, dags för dusch, plugg och sängdags!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0