Tisdag

Strålande väder vi har i stockholm, både vamt och soligt. Det gillar vi!
Soft dag som vanligt, tisdagar är de bästa på hela veckan! Har bara två lektioner, sovmorgon med handboll som start sen blir det svenska till klockan två, riktigt najs va? Men nästa år blir det knappast något chillande, kommer snarare bli ett rent helvete..

Gick ut med hunden idag, frivilligt! Brukar alltid vara så seg på eftermiddan så det får vara de andras jobb, men när jag kom hem så det första jag gjorde var att ta ut hunden och gå i solen med brillor och en lätt kofta, asnajs!
Aldrig fel med motion, även om min mamma skulle behöva lite extra *blink blink*

Ska springa till träningen idag, känner att jag måste bättra på konditionen yterliggare. Det är är så himla jobbigt, det varierar varje gång på hur mycket ja orkar. Mina tränare sa att jag behövde bättra på konditionen på vårat inviduella samtal förra veckan. Men det känns som att den aldrig blir mycket bättre än det här? Jag tränar 5 gånger iveckan och springer som intervaller nästan varje gång, vad är det som gör att jag inte blir bättre? Åh blir så frustrerad...

Juste jag glömde säga att jag gick MVG på mitt historiaprov igår! Så himla nöjd, tyckte inte det gick bra alls men tydligen är jag som gjord för historia. Det är skitkul!

Detta blev ett långt inlägg, längre än vad jag vanligtvis brukar skriva. Men när ja e på humör kan vad som helst hända!
Nu: Plugga matte, byta om till träningskläder, äta och sen bär det av mot träning. This is a good day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0