Söndag

Godmorgon!
Vaknade vid 1 idag, hade ingen ork eller vilja att gå upp så jag låg kvar i sängen och degade. Somnade om och vaknade igen i en konstant cirkel. Så otroligt skönt! Det finns knappt någon tid för att sova på vardagarna så jag har verkligen tagit mig tid och sova nu så jag orkar med de sista veckorna av skolan.
Men bara för att jag har haft en långhelg betyder inte det att jag har fått chilla för det, ni vet ju att det är prov på mångda, men jag har inte haft någon ork eller vilja att plugga någonting dessa dagar. Och nu är det söndag! Fan det kommer gå åt pipskogen! Men man kan inte vara på topp alltid? Det tror jag inte det är någon som kan..

Men nu börjar bli klockan så värst mycket att jag måste plugga. Så jag ska städa mitt rum, fixa grejer inför i morgon och sedan sätta mig ner och ta mig tid till skolans jävla arbete. Åh vill inte!!!

Hörs kanske senare.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0