Söndag

Söndag, värsta dagen på veckan... Det håller jag verkligen med om!
Usch, blä och fy, ne denna dag vill ni inte veta av vad jag har gjort, för det är inget intressant! Det som möjlgtvis intresserar er kan vara vad jag hade för byxor i dag. Nämnligen mina nya röda chinosshorts! Så himla nöjda med dom! De sitter perekt och är i ett lite tjockare/varmare typ så de funkar helt perfekt på svala kvällen.

Igår tillbringade jag större delen av dagen till att vara med söta Sophie, vi snackade allmänt skit, sminkade varandra och planera lite saker inför sommaren och så vidare. Alltid kul att vara med den tjejen, så himla galen :)
Jag åt sedan middag hos henne med familjen. Sen kom Minna och Olivia och vi alla spelade spel innan vi gick vidare och träffade Ossian och Schager för filmmys och mer spelande.
Kom hem åter vid 12 tiden.

Gud vad tråkigt detta inlägg blev.. Men ja har ingen vidare skrivlust idag så vi får väl hoppas på en förhoppning.
Ses i morgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0