Söndag

Blä vilket väder?
Jag som hade tänkt att vara ute och äta glass idag, men vi ser ju nu vart den idén tog vägen. Upp i rök!
Blev en sen kväll igår, somnade i soffan med allt godis runt omkring mig haha. Men det var skönt, mycket skönt faktiskt. Med tanke på att jag var röd som en kräfta igår, (som jag också är nu) så hade jag to much pain för att hitta på något roligare än att vara hemma och kolla film en lördag. Jotack, det behövdes.

Vad ska man göra annars idag? För mig blir det nog lite städning, eftersom det är min sista dag som ensam hemma denna vecka. Mamma kommer hem i kväll så jag ska väl sygga upp lite och sen chilla.
Henke och ja snackade om att ta en promenad, så jag får väl se vad det blir utav det.

I morgon är det friluftsdag vid brostugan. Ska bli najs! Det är alla klasserna från år 1 & 2 som ska vara där och göra en massa övningar, så det kommer bli kul. Slipper skolan i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0