Ps I love you

Filmen påminner mig så mycket om hur det är att vara riktigt förälskad i någon, att varken kunna sova, äta eller vara ledsen för att man är så kär. Det är knappt jag kommer ihåg hur det känns att vara så totalt förälskad i någon annan, och samtidigt vara lika älskad tillbaka. Det är nog bara för att när man är så omgiven av alla dessa känslor, så kroppen stannar upp och man glömmer allting runt omkring, det är liksom kärleken som tar över.
Men det enda viktiga jag kommer ihåg är att det är en grymt mäktig känsla, något som jag längtar efter att få uppleva snart igen.



Kommentarer
Postat av: Miranda

AAAH!! I found you! Haha, nemen guu vad länge sen det va jag såg dig! Hur gammal är du nu? :) ^^



Kram

2010-05-13 @ 14:12:40
URL: http://mirandasfoton.blogg.se/
Postat av: <3

<3<3<3<3<3<3

2010-05-14 @ 22:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0