Onsdag

Vilken dag!
Har hänt väldigt mycket under en och samma dag, först hade vi nationella i matte i morse. Rena mardrömmen! Blev av med väskan med alla värdesaker och annat viktigt, blev skit frustrerad och avbröt provet när det fanns så mycket mer man kunde göra. Sen lyckades ja få tag på väskan i alla fall och rusade till handbollsträningen. Spelade match roligt nog men hade väldigt svårt att andas och min bröstkorg gjorde ont i dag så det kändes tungt att springa. Ajdå...

Efter det var det tänkt att jag skulle gå på en av mina kompisars student, men jag tog visst fel på dag så det sket sig ju där. Men då mötte jag upp Sophie och vi drog till Blackeberg för att nappa Hanna när hon hade slutat för dagen och sen drog vi in till stan och åt glass & jordgubbar vid kungsträdgården i den sköna sommarvarma solen, underbart!
Sen drog vi hem runt 6 tiden efter att träffat på Minna Pinna och då åkte vi hem till Hanna och kolla film, Bergman joinade oss också. Mycket trevlig tjejkväll med en massa skratt och bus, som vanligt antar jag?

Perfekt avslut på skolveckan, måste verkligen göras om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0