Måndag

Ni vet citatet?
"Ny vecka, nya utmaningar och nya möjligheter" Börjar bli en vana nu förtiden. Men det är nog bara för att det är just måndagar som jag brukar ha tid för att blogga. Ingen träning, och vanligtvis inga läxor.

Denna vecka kommer bli superduperbra, är lediga från och med onsdag klockan 12 så jag är väldigt nöjd! Men bara för att man är ledig betyder inte det att jag kommer få någon chill för det, för att om exakt en vecka så kommer min mardrömsmåndag. Det är spanska NP, Omprov i Samhälle, Engelska presentation, Samhällsläxa, och något annat...
Fy fan! Så det gäller att plugga ordentligt denna vecka så man slipper sitta där i helgen och dö av ångest för att man vägrade plugga. Sen är det över tror jag, kanske något enstaka prov till men det orkar jag med.
Plus att det är vecka 20, vilket är en vääääääälldigt bra och spännande vecka.. (några vet varför^^)

Ja vad mer? Ska plugga lite matte för det är matte NP på onsdag morgon, inte mitt bästa ämne. Sen kanske jag bara njuter av min lediga dag och kanske tar ett skönt bad i jacuzzin? Åh det låter helt underbart!
... Och nu tog blogglusten slut. Fan vilket långt inlägg jag han skriva endå eller vad säger ni?

Hasta maña,
Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0