Måndag

Orkar inte skriva det vanliga, ni vet, "ny vecka, nya utmanngar" Låter så sjukt tråkigt och tjatigt nu...
För att vara ärlig hoppas jag på en bättre och roligare vecka än vad det var förra veckan, den sög. Kände mig allmänt nere för det mesta och gjorde inte så jätteroiga saker förutom på helgen. Men nu hoppas jag att det blir ändring med det!

Vad som har hänt i dag var att jag hade tidig lektion med spanska i morse, vi fick kolla på film och ha betygssamtal, lutar åt antingen ett VG eller ett G. Haha förstår om det blir ett G, ja hatar språk..
Sen var det engelska som var chill där med, vi analyserade en film vi hade sett bara. Sen blev det ingen historia för de som inte hade något kvar i REST att göra. Så jag fick sluta vid 12 tiden, så otroligt skönt!

Nu är jag hemma och väntar på att Sophie ska SVARA och suta sin skoa, vi hade tänkt att åka till stan en snabbis och kolla lite grejer inför sommaren.

Juste, Andreas i min klass tipsa om en äcklig/läskig film som handlade om en pysykist störd kirurg som kidnappar tre personer och ska "sy ihop" alla tre som en lång tusenfoting. Tänkte att den måste vara värd att se, och när jag nu kom hem och tittad på trailern så verkade den fett äcklig!!
"The human centipede" Heter filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0