*Lördag

Igår var en väldigt härlig dag!
Som många vet så var det otroligt varmt ute, närmare 25 grader här hemma. Vilket betydde att jag inte kunde missa min chans att få sola lite och få lite färg, vilket blev mer än jag hade förväntat mig. Somnade i solen och brände mig ordentligt på brösten, ajajajaj!
Vid fyra tiden drog jag in till stan för att möta upp Mathias, vi bestämde oss för att ta en liten promenad i solen och sen äta lite mat i kungshallarna därefter gå på Snabba casch för att ingen av oss hade sett den. Filmen var helt okej, inte jättebra men ganska bra i alla fall. Fast jag och mathias höll på att snacka största delen av filmen så det var inte mycket vi hann uppfatta av handlingen.
Efter filmen åkte vi hem till var och sig, eller jag tog en tripp till Kristineberg och mötte upp kära Hanna där, hon grillade vid vattnet med några från hennes klass så jag fick joina dom lite. En massa skratt blev det haha. Sen runt 11 tiden drog vi hem och sen var jag hemma till 12 snåret.
Då var jag helt slut så jag somnade iprincip direkt.

Det var min lördag det, otroligt rolig och härlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0