Julia Lönnborg

Mitt älskade hjärta, mitt andra jag..
Du känner mig från topp till tå, du vet hela min bakrund och nästan hela min framtid. Det finns ingenting du inte vet om mig! (inte vad jag tror i alla fall) Det är bara för att du är en av de få personer som gör min dag betydelsefyll, gör mig glad i alla situationer och gör mig lycklig med din närvaro. Det är sällan vi bråkar, kan hända att vi tjavsar. Men det är ingenting i våran lilla värld. För allting annat är större och viktigare än bråk här i livet.
Vi har byggt upp så många otroliga minnen tillsammanns, du och jag. Och har stått varandra som närmast under ett flertal år nu. Vi är inte som de personer som vissnar på varandra efter ett år och sedan söker efter nya bästa kompisar att hänga med. Nej utan vi är och kommer alltid förbli bästa bästa vänner.
Vi behöver inte vara med varandra jämt och ständigt för att veta att man fortfarande betyder något för var och en, vi ses varje dag + två/tre kvällar om veckan och det räcker gott och väl. Men självklart så är det roligt att göra något annat ibland för omväxlingens skull.  
Hur som, (känns som jag börjar prata outside the box)
Jag vill bara säga att du kommer alltid vara number one för mig, och jag kommer alltid stötta dig i vad du än gör i livet, och kommer alltid finnas till för dig i vårt och tort.

Julia du gör min dag - lite bättre. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0