10 känslor i detta ögonblick

1, Ledsen
2, Besviken
3, Sårad
4, Övergiven
5, Ensam
6, Frusterad
7, Grundlurad
8, Förvirrad
9, Gråtfärdig
10, Tagen förgiven

Jag ser faktiskt inget hopp just nu. Det finns inget värre än det som händer. Allting bara skiter sig, vare sig det är från det ena hållet eller det andra. Jag är så trött över att vara ett "andrahandsval" eller blir tagen förviget. Att bli sviken eller inte inse vad som egentligen händer, vilket slutar med att jag står ensam kvar.

Jag är så trött på att slösa energi och tid som kan användas till något vettigare.
Jag är så trött på alla dåliga ursäkter.
Jag är så trött på alla lögner.
Jag är så trött på alla förlåtanden och tillbakataganden.
Jag är så trött på få förhoppningar och förväntningar.

Jag är så trött på allting som har med verkliga livet att göra, om ändå en dröm kunde bli sann är det världen jag vill leva i. Inga problem, inget sårande, inget att oroa sig över. Ja allt skulle vara perfekt. Varför finns det inget sådant? Varför!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0