Friluftsdag

Hejsan!
Har nyligen kommit hem från en ganska rolig friluftsdag ute på kära kärsö gården. NÄRA HEM!
Det var fint väder, turligt nog. Men lite kallt för att det blåste så mycket, så jag gjorde helt rätt att ta heldragna byxor hela dagen och en tjocktröja.
Vi hade flera olika stationer att pendla mellan, där det gick ut på att samarbeta som grupp och lösa en massa uppgifter. Vissa var mer frusterande än andra, och på några stationer så utklassade vi 2orna! Sopor...
Annars var det en helt okej dag, trevligt att vara med en massa folk och inte dö av trötthet i ett klassrum.
Julia tyckte det var extra roligt med att måla mig helt gul i ansiktet med maskrosor, så jag har varit röd/gul/brun hela dagen. Skitsnyggt!
På vägen hem stannade vi till vid drottningholm och tog en glass i det härliga vädret, sen fick jag köra moppen hem den sista biten. Trevligt trevligt

Ikväll händer inte så mycket, ska hem till pappa snart och sen blir det chill. Har inga läxor eller något så jag ska bara ta det lugnt.  


Här var en station då man skulle vara två och två, sen skulle den ena ha en ögonbindel och ta sig igenom hinderbanan utan att den andra får leda eller röra den andra. Man var tvugnen att genom att prata, säga var den personen skulle gå. Haha, jag klarade av att svinga mig utan att ramla i lerpölen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0