Fredag

Är det redan Fredag?!
Var tog mina lediga dagar vägen egentligen? Fan nu börjar det dra ihop sig till måndag, och det innebär prov. Bäst att sättaigång med pluggandet antar jag, fast jag är så grymt otaggad på det!

Idag var ännu en härlig dag som igår, pappa ringde vid halv 11 och ville att jag skulle följa med på en crazy-day ute i stockholm och kolla i affärer, fika och så vidare. Grymt mysigt! Det är sällan ja och pappa är tillsammans och gör något ensamma pga av mycket plugg, jobb eller vad det nu kan vara. Så när vi väl har en sådan här dag så blir allting supermysigt och roligt, för vi båda är lika galna och ävertyrliga.

Vi drog som sagt till Heron city, kollade lite och tog en fika. Sen bar det av mot Skärholmen centrum och kollade runt lite i affärer, hade modevisning för varandra och skojade runt lite allmänt. Vid 6 tiden åkte vi till gamla stan och åt Tapas med Ewa, en härlig avslutning på en härlig dag. Jag som älskar Tapas dessutom!
Calamares är min favorit ^^ Men jag fick även chansen att testa på vitlöksfriterad mussla med citron, och det var grejer det! Jag som vanligtvis hatar skaldjur, usch det är så äckligt! Kanske smaklökarna börjar ändra om sig lite nu :)

Det var min Fredag det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0