Fredag + Lördag

Igår var en allmänt soft dag, började med nationella i matte som gick förvånadsvärt bra! Svarade på nästan alla frågor utom sista som var väldigt krånglig. Men alltid när jag säger att det gick bra så gör det oftats inte det, men vi får väl så hur det går när man får svaren tillbaka.
Resten av skoldagen var man ute i solen på skolgården, softade och hade trevligt. JAG lyckades övertala våran historialärare att vi skulle ha "lektion"  utomhus eftersom vi kände oss så "omotiverade" att ha lektion när det var så varmt och soligt ute. Haha, han gick med på det ^^
Sen efter skolan drog jag, Julia och Nathalie till stan och käka glass och kolla i affärer, sen drog jag hem och softade framför tvn. Och sen lite senare kom Julia och Robin och vi kollade film halva natten.

Idag gick jag upp väldigt sent, runt 12 snåret. Då, av någon konstig anledning så mådde jag jättedåligt. Ja tror jag fick någon form av ångestatack, för jag började skaka och innan jag visste ordet av så låg jag på golvet och grät över att jag var så less på migsjälv? men det gick över efter bara någon minut, men det var jätteläskigt!
Sen drog jag ut i trädgården iprincip direkt och solade halva dagen. Vilket jag inte skulle gjort! Eller jag skulle smörjt in mig i alla fall, för nu har jag bränt mig i ansiktet, benen, armarna och brösten. Ajaj...

Det är tufft att försöka bli brun och fin till sommaren..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0