Framtiden är nära

Var hos syv idag och pratade om hur min framtid på Solna gymnasium skulle se ut, tycker allting låter ganska lovande. Men som jag ser det nu så lutar det mest åt att börja i Sam/Juridik hållet, och om inte det går sina vägar blir det Sam/ekonomi. Kommer bli riktigt spännande att börja i en ny klass, men samtidigt läskigt och sorgligt. Jag älskar min nyvarande klass där alla busar finns och det blir ett skratt minst varje dag. Men när det gäller min framtid där så ser den inte så lovande...

Jag har inget stort intresse för språk, det är bara att kolla på mina betyg så är de verkligen inte de bästa om man tittar på ämnen som svenska, engelska och spanska. Så om jag skulle få ytterliggare ett språk till skulle ja gå i taket. Nej, ingen ide att gå någon linje som jag inte är motiverad till att gå.
Men klassen är då den härligaste som finns! Men jag kommer hålla mig på samma våning, samma korridor och bara 20 meter från mitt vanliga klassrum, så jag tror att jag överlever.

Vi ska på klassresa snart, 8-9 juni. Kommer bli supermys att tillbringa sina sista dagar med ett par riktiga godingar. Ska ta vara på varje minut!

Kan man inte bara stanna tiden?
Vill inte att allting ska gå så ruskigt fort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0