Fail fail fail

Så lyder rubriken idag, känner mig ganska misslyckad efter dagens presentation på Samhällsprovet. Det gick skit! Kunde typ ingenting, kanske var det för att jag inte hade pluggat så värst mycket de senaste dagarna? Verkar så..
Men min lärare sa att det var lugnt och att jag kunde göra omprov den 17onde maj i stället. Låter topppen!

However, det är måndag vilket betyder en ny vecka, nya utmaningar och ... som tråkigt är, Nya prov. Inget jag ser fram emot, men det är bara att lägga i högsta växeln och kämpa de sista veckorna utav skolan. Inget jag direkt är taggad till att göra..

Just nu:
.. Är jag hos mamma, ska packa lite grejer som böcker, kläder och annat skit sen bege sig hem till pappa som vanligt. I morgon har vi ingen sovmorgon för att det är NP-engA hela förmiddan vilket innnebär att det inte är någon handboll heller (FAAAAAAAAAN) Men som sagt, bara att bita i det sura äpplet och move on.

Blir plugg i kväll, måste skriva på historia som det är prov på fredag. Inte kul, men vill man ha MVG i slutbetyg så får man fan kämpa.

Slutbloggat för mig idag!
En låt kanske?

Justin Timberlake - futuresex/lovesound


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0