Bara plugg/dålig vana

Det är faktiskt det jag har gjort idag, sovit, pluggat, sovit... och pluggat. Låter ganska chill i mina öron faktiskt, om man bortser från pluggandet. Åh det verkligen behövdes att sova såhär länge! Helt underbart! Känns som att jag har tagit igen flera veckors missade sov-timmar, vilket känns bra för nu är jag pigg och glad.

Har varit en så sjukt stressad period nuförtiden, massa läxor, prov och viktiga grejer ja måste gjort vilket har lett till lite sömn, lite mat och för mycket stress. Ingen bra blandning. Det känns som att jag har slutat äta? Har ingen aptit alls! När det inte är skola så äter jag runt 1-2 måltider per dag, eller så har det varit dessa lediga dagar i alla fall. Inte bra! Och när jag vägde mig i morse, första gången på några veckor i alla fall. Så hade jag gått ner dryga 4-5 kilo! Det är väääldigt mycket för att vara mig som idrottar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0