Update

God eftermiddag folket!
Har varit en sjuk vecka må jag säga, det är därför jag inte hunnit uppdatera något de senaste dagarna. Men nu tänkte jag återberätta lite.
Torsdag: Hände inget speciellt, hade skola och träning som vanligt bara att träningen vad flytad till klockan 5 istället för 6, så det var lite brådis dit efter skolan. Gjorde ganska bra ifrån mig, vilket är så otroligt härligt och fick en massa beröm från tränarna, alltid roligt att höra! Åkte hem, kollade på Vampire Diaries och sedan plugga det sista inför fredagens historiaprov.
Fredag: Hade sovmorgon som vanligt, och körde på sedan som en vanlig skoldag. Gjorde historiaprovet som gick väldigt bra trots det dåliga pluggandet denna vecka, jag hoppas verkligen jag får MVG. Vill nämnligen ha det i slutbetyg så jag satsar stort!
Efterskolan åkte jag och Julia hem till mig och gjorde oss i ordning för kvällen. Vi hade dryga två timmar på oss att äta, duscha, sminka och fixa allting. Lite brådis, men det gick bra. Vid halv sju mötte vi Cindy, Maria, Nicolette och Elin vid t-centralen och åkte sedan en 4 meters vit limmo runt i stan och förfestade och sjöng som galningar. Efter det åkte vi till Cindys lägenhet och hade fest för allmänheten, festen var väldigt lyckad tycker jag i alla fall. Mycket dans, skratt och stoj från alla håll. Och det var extra roligt när många från skolan och vår klass kom dit och delade kvällen med oss.
Lördag: Ja nu sitter jag här, har nyss kommit hem från Cindy i Upplands Väsby och väntar på att mina egna gäster ska komma, fyller nämnligen 17 i morgon så det är lite småfest för mig idag då jag både jobbar och spelar match i morgon. Livet är hårt ibland.
Men det ska bli jättetrevligt!

Nej nu ska ja slappa de sista 30 minutrarna innan alla kommer, känns som att jag inte har fått vila något i natt, plus att jag har en aning ont i huvudet i dag, så lika gärna att ta det lungt så jag inte är sur när alla kommer sen.

Bilderna kommer förhoppningsvis upp på face och bloggen ikväll eller i morgon. Då ska ni få se hur kul vi hade!
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0