Tisdag

God eftermiddag!
Har nyss kommit hem från en mycket tröttsam dag, började med att jag var jätteseg i morse. Även om ja la mig ganska tidigt i dag och att jag hade sovmorgon. Slutade sedan runt två och sprang in på Solna lite snabbt för att hitta ett ipod fodral till min nya bebis<3
Sen mötte jag upp Sophie i bromma och vi åkte sedan till tappen och hälsade på, de ska tydligen ha återträff för alla gamla nior den 25 april eller något sa de. Kommer blir så sjukt roligt att träffa alla igen!

Ja, idag är det träning som vanligt. Men ja måste även öva på mitt spanska arbete som är i morgon, känns som att jag kommer faila stort men det hoppas jag inte att jag gör.

Nu: Byta om till träningskläder och ta en powernap

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0