Svettig, stressad och har allmänt ångest.

Klockan är mycket, och jag har inte:
* Duschat- blä vad äcklig jag känner mig.
* Pluggat - tänk att en tv kan göra så mycket skada på en kväll då man inte vill göra saker man måste göra
* Ring en massa personer - som jag då skulle gjort under dagen, men som vanligt, inte gjort..

Fan, mislyckat!
Imorgon blir det plugg, plugg och plugg. Jag ligger efter jäävligt mycket. Men vafan, jag har knappt haft någon vilja att göra någonting på sista tiden. Även att min aptit har försämrats väldigt mycket, jag vill knappt äta längre.
Och... finnar. Fy fan för er asså! Ni borde ta och F*ck yourself!

I morgon är en ny dag... i morgon är en ny jävla dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0