Söndag

Usch vilken natt, har knappt sovit något må jag säga. Har vaknat kanske varje halvtimme och vänt mig åt andra hållet, men kanske var det för att jag hade så svåårt att somna i går. vilket var kanske vid 2? Men mest låg jag och tänkte en hel del, hade ju en så pirrig mage som jag berättade i förra inlägget ni vet? Men det kan också vara att jag verkligen INTE vill tillbaka till skolan på måndag, asså varför ska lov gå så rackarns snabbt?! Jag har inte gjort klart allting jag skulle göra.. och dessutom så fick jag inte sova ut ordentligt i dag, som var min sista lovdag :( Life sucks sometimes..


Idag tänker jag faktiskt bara förbereda inför i morgon, jag ska plugga, ha lite skönhetskurer och slappa in i det sista, asså lycka till med att lägga sig vid halv 11 i kväll, det kommer verkligen inte att hända!
Sen så var ju lärarna snälla och inte gav oss någon sovmorgon så jag börjar vanlig tid, runt 8 med spanska (JÄTTE KUL!) Vilket betyder att jag måste åka runt kvart i 7, vilket betyder att jag måste gå upp kvart över sex. Nej nej och nej vad taskigt!


Men jag kan glädja mig med en sak, att jag fyller år om exakt en vecka! Shit, 17 bast redan. Det är som jag och en kompis pratade om för inte så länge sedan, det känns som att man var 14 igår och fortfarande gick på högstadiet, men nehe :)

Jag återkommer under dagen med lite saker, säger inte vad det är ifall det inte blir så. Utan ni får se helt enkelt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0