Sjuklingen

Hej folket!
Är hemma idag efter en hård och smärtsam natt, kunde inte andas eller röra mig på flera timmar så jag höll på att bli galen. Sen i morse när klockan först rinde vid 6 tiden så orkade jag knappt lyfta armen för att stänga av alarmet. Det var så sjukt jobbigt! Sen ringde klockan en gång till vid halv 8 ifall jag kunde klara mig till andra lektionen som började 10. Men njae.
Jag somnade om efter insett att jag inte kommer orka någonting så det får bli en hemmadag för mig idag. Hoppas att jag ska bli bättre till helgen då jag ska träffa gamla Alexandra, spela våran sista match för denna säsong och vara med tjejerna i laget samt jobba. Mycket som händer, alltid lika roligt! Men såklart så måste jag även plugga en del. Tror jag hinner det på söndag lite och kanske i morgon.

Nu: FILM & MAT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0