Promenad á Elena

Var nyss ute på en skön kvällspromenad med Elena i Drottningholmsparken, mycket skönt må ja säga! Det var en aning kalt för fingrarna men det glömdes snabbt bort när Elena började prata om spännande saker. Det var roligt att träffa den lilla filuren, har inte gjort det på hela lovet, så det fanns en hel del att prata om haha.

Det har varit en fullspäckad dag som avslutning på lovet, först åkte jag och Minna in till kista då jag skulle lämna tillbaka ett par jeans och hon skulle hänga med bara. Men det slutade i rena shoppingen för henne haha, hon köpte en jättefin mockajacka i rosa från BikBok och ett fest linne, jag bytte bara mina jeans och köpte sedan två vita t-shirtar med tryck, väldigt nödvändigt och mycket användbart!
Och sedan promenaden med Elena, ja vad mer kan hända? Ne jag tror faktiskt att det är dags att börja fixa frukosten inför i morgon och sedan välja kläder, det händer nämnligen något speciellt i morgon så jag känner för att piffas till lite hehe :)

Nu: Pumpa Rihannas låt, Rude Boy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0